niedziela, 31 stycznia 2016

kolejna lekcja z frywolitką w roli głównej




Myślałam że już dzisiaj nie uda mi sie opublikować tego postu- co prawda 1 jest dopiero jutro, ale ja nie będę miała zupełnie czasu.
Miałam trochę zaległości na waszych blogach i powiem szczerze ze zazdroszczę,
macie tempo prac, że hoho :D a wszystkie sa piękne i różnorodne.
Banerek ( o którym zupełnie zapomniałam i dlatego przygotowany na szybko jest taki jaki jest ) chyba niewiele Wam powie co jest tematem kolejnej lekcji, ale to co oglądałam w necie mnie się tak skojarzyło , a że konkretnej nazwy nie znalazłam to mamy Francję :D


Temat na luty to frywolitka z koralikami, ale nie ankars- chodzi mi o dodatek małych i delikatnych koralików.
Wokół tego tematu kręcę się już od jakiegoś czasu, zbieram inspiracje i się zachwycam, ale jak przyszło co do czego to miałam problem ze znalezieniem najpierw tutków jak sie to robi, a potem schematów,
Choć myślę, że spokojnie sobie z nim poradzimy, bo z tego co zobaczycie to koraliki zastępują wszędzie pikotki- może być jeden, lub trzy, wszystko zależy od miejsca gdzie chcemy je umieścić i jak chcemy żeby nasze małe dzieło wyglądało.
O ile przy igle jest sprawa zupełnie prosta, to przy czółenku mamy małe ograniczenia z ilością nanizanych i nawiniętych na czółenko koralików.
Wydaje mi sie że część możemy pozostawić też na nitce od motka, o ile pracujemy na dwóch nitkach.
To teraz lekcja:
z czółenkiem znajdziecie pod linkiem
tutaj
Nie wiem czy to mój laptop wariuje  czy to coś powiązanego ze stroną, ale  uważajcie, bo po rozpoczęciu oglądania filmu  pokazują sie jakieś dodatkowe strony np z koniecznością podania nr telefonu, bo coś tam, lub też że coś tam wygrałyście- wystarczy tą stronę wyłączyć i oglądać dalej- niestety nic innego w języku polskim nie znalazłam
jeszcze w języku angielskim tutaj
igłą natomiast pokazane jest po polsku
http://hobbyata.blogspot.com/2010/04/ciag-dalszy.html
po angielsku
 https://www.youtube.com/watch?v=hVe6LDUsDCc


schematy z koralikami
tutaj 



tutaj
(9) Scuola di Chiacchierino per Negati:
tutaj

                                                 Earrings tatting pattern:
tutaj


                                             Tatting pattern tatting lace tatting collar by LibraryPatterns:
 i inspiracje znalezione w sieci gdzie jest ich caaaałe mnóstwo :D
tutaj





 tutaj
                                     http://www.fashiondivadesign.com/wp-content/uploads/2013/03/Handmade-Trandy-Jewelry-15.jpg


Tutaj 
                                                          
 tutaj
                                                               http://s7d1.scene7.com/is/image/BHLDN/26451211_011_a?$zoom-xl$
 tutaj
                                                    
tutaj
 
 tutaj
tutaj
                                                        Dalloway Cuff in Shoes & Accessories Jewelry at BHLDN:
tutaj
                                   Earrings Teal Green tatted lace Rhombs Size 2 Jade por Zelgulab:
tutaj
                                         https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/e0/06/79e006b44e255cc0da59020e04269e3f.jpg
tutaj

                                                Tatted bridal earrings - Dangle chandelier earrings - Tatted jewelry - Bridal jewelry:
i jeszcze to cudo tutaj
                                                  Wall | VK:
i wierzcie mi mogłabym tak jeszcze bardzo długo.
Wybierałam takie całkiem proste z małą ilością koralików i te na bogato też, mam nadzieje że i Wam się spodobają i coś dla siebie znajdziecie :)
Wszystkim życze spokojnego tygodnia i pozdrawiam serdecznie :)

19 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja! Dobrze, że mamy dłuższy luty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu ja co prawda nie frywolitkowa, ale dzielnie Wam kibicuję, bo frywolitkę uwielbiam . Myślę , że wybrałaś bardzo fajny temat. Te inspiracje są przepiekne. A ja przewrotnie powiem , że pieknie by wyglądało jajo ubrane w frywolitke z koralikami . Ciekawa jestem co tam dziewczyny wymyślą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że temat mi się bardzo podoba, a tak naprawdę to chyba każdy już z tym dodawaniem koralików się zetknął, więc teraz mamy je jako główny motyw. Śliczne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj Francja-elegancja. Frywolitka ma coś w sobie dostojnego

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! ale śliczne inspiracje! oj muszę się zabrać za tą frywolitkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są piekne, podziwiam ludzi którzy takie cuydeńka potrafią robić

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje znalazłaś Reniu:) Muszę pomyśleć na tematem, bo kolczyków nie chcę, więc może wisior... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o tym myślałam, a tu wszystko jak na tacy.Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się pięknie zapowiada, inspiracje są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdraszczam wszystkim,którzy potrafią robić frywolitki bo są przecudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, ale założę się, że trzeba dużego talentu, aby takie cudeńka robić. Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle inspiracji aż trudno wybrać. Świetny temat no i mamy karnawał przyda się na jakąś okazję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff! Z tym sobie poradzę, w końcu od tego zaczynałam, i może czas znajdę. Serduszko skończyłam dopiero dzisiaj i się nie załapałam na styczniową frywolitkę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny temat taki francuski :-))
    W serduszkowy temat nie zdążyłam,może teraz się uda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno już nie wyciągałam igły do frywolitki :(
    Mam teraz etap drutowy. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudne inspiracje! :-)
    może dam radę...

    OdpowiedzUsuń
  17. hihi... Terenia przywróciła mi wiarę!
    ot taki chochlik cyfrowy, nie widziałam jej linku, dopóki nie wrzuciłam swojej pracy...
    oj, nie da mi Pani Profesor lepszej oceny ... Terenia mnie wyprzedziła... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko coś sie żabie popierniczyło, albo focha pokazuje, bo do mnie przestał maile wysyłać.
      buziaki

      Usuń
  18. Temat super, już go podglądałam;) Bardzo lubię połączenie frywolitki z koraliczkami :) Na pewno będę sie starała coś zrobić:)
    Piękne inspiracje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)