wtorek, 1 grudnia 2015

Frywolitkowe zmagania zadanie 21




Nie wiem jak wy, ale ja jestem w szoku- już grudzień i 21 zadanie w wspólnej nauce frywolitki !
jeszcze nie dawno zaczynałyśmy naszą przygodę, a tu już oczko :D
tak samo jest z grudniem- ja sie pytam kiedy i gdzie mi znikają dni, tygodnie i miesiące:( ??


Kochane nie będę nudzić i marudzić, bo to już i tak nic nie zmienia, ale przechodzę do zadania.
Temat właściwie wybrany przez Justynkę i tu muszę Ci bardzo podziękować, bo temat, który ja planowałam to nie dość, że mnie rozczarował, bo mało inspiracji i wzorów, to i w ferworze przygotowań świątecznych byłby pewnie pominięty, al przez nasze nowe uczennice i może za trudny.

Jak widać na banerze tematem będzie nasza zielona, pachnąca i jednoznacznie kojarząca sie z świętami choinka.
Znalazłam kilka 3 d ale większość będzie płaskich tzw 2 d :)

A oto i inspiracje :)

1 znaleziona TUTAJ
                                                  



Frywolitkowa choinka 
TUTAJ

TUTAJ
TUTAJ
jako zakładka
TUTAJ

albo kartka TUTAJ
albo taka- schemat poniżej w schematach bez zdjęcia
TUTAJ
a może taka TUTAJ



czy też kolczyki TUTAJ


 TUTAJ





 teraz kilka przykładów z schematami
TUTAJ
schemat do 1 choinki, niestety nie mogę skopiować zdjęcia
TUTAJ


TUTAJ

 TUTAJ

TUTAJ
Myślę że temat nie jest trudny i jest w czym wybierać:D
Na koniec jeszcze przypominam i zapraszam do Justynki na kolejną lekcję decoupage:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuje za wszystkie ciepłe komentarze :)
buziaki przesyłam

34 komentarze:

  1. Bardzo ładne zadanie, śliczne inspiracje - tylko robić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko przy Twoich ostatnich poczynaniach pójdzie Ci jak z płatka:D
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Cieszę się, że moje sugestie znalazły uznanie :-) Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko znalazły :D
      również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Tylko wpadam i podziwiam... no i jeszcze pozdrawiam ciepło (już nawet nie mam siły "zazdraszczać"). Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu szkoda, ze odpuściłaś frywolitkę, ale może sie skusisz jeszcze?
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Może uda mi się zmobilizować i dokończyć te choinki, które zaczęłam w zeszłym roku...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj koniecznie, szkoda, żeby leżały jeszcze jeden rok:)

      Usuń
  5. Twoje choineczki mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to pewnie znowu powstaną cuda , Mnie urzekła ta pierwsza choineczka. Jest cudna.
    Powodzenia dla wszystkich supłających.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mnie też sie bardzo podoba :)
      dziękuje i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Ale super temat, z przyjemnością coś wymyslę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam na widok tej zielonej 3D :-O

    dobrze, że wrzuciłas cos ze schematami, sie popróbuje ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko można sie zakochać w frywolitce, co wiemy bardzo dobrze:)
      ja padam za każdym razem gdy szukam inspiracji na nowy temat, no bo niby to już 21 zadanie, a ta technika ciągle mnie czymś zaskoczy :)
      mam nadzieję że nie odpuścisz :D

      Usuń
    2. nie odpuściłam....tylko chyba "żaba" zdechła...nie mogę się wrzucić bo jej nie widać

      Usuń
  9. Ale świetne choineczki :) Z chęcią popatrzę co dziewczyny przygotują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja mam nadzieje, że kiedyś sie skusisz:D

      Usuń
  10. Wszystkie inspiracje są piękne. Ta choinka zielona przestrzenna małe dzieło sztuki.
    Taka mi się marzy a czy moje umiejętności wystarczą, będę próbować. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu jesteś za skromna- na pewno dasz radę!!
      wierzę w Ciebie:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja odpadam w przedbiegach, same podstawy tu nie wystarczą, a czasu brak, tak jak wszystkim. Proponowane przez Ciebie inspiracje są świetne, te przestrzenne są świetne. Powodzenia w supłaniu i zaliczaniu kolejnego zadania. Pozdrawiam Reniu cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Danusiu serdecznie:)
      myślę że przy tych płaskich dałabyś sobie radę:)

      Usuń
  13. Postanowienie grudniowe mam, żeby koniecznie w oswajaniu wziąć udział, bo ostatnio mi czasu brakło ;) Mam nadzieję, ze się uda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam w planach choineczkę, nawet już zielony kordonek nawinęłam na czółenko, na tyle starczyło mi czasu;) Teraz plan zamienia się w zadanie więc do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny pomysł, chyba nigdy nie widziałam piękniejszych choineczek !

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)